28/1/08

αλήθεια, ποιος είναι ο τίτλος?

σ' αυτό το γράμμα που θα λάβεις
γράφω ό,τι έχω αισθανθεί
σου λέω ποτέ ποτέ μην κλάψεις
για κάτι που έχει πια χαθεί

μπορεί η αγάπη να 'χει φύγει
η ανάμνηση όμως ξαναζεί
σα μια παλιότερη ιστορία
που τη μιλάνε οι τρελοί

κάποτε μου 'πες μη μ' αφήσεις
είπες φοβάμαι θα χαθώ
κι εγώ κι ας έχασα τα πάντα
έμεινα δίπλα σου εδώ

γιατί φοβάσαι να μιλήσεις
για όσα ματώνουν την καρδιά
μην ψάχνεις να 'βρεις αποδείξεις
τα πράγματα είναι τόσο απλά

τώρα πια έφυγες μακριά μου
έκοψες κάθε επαφή
σα να μην έμαθες ποτέ σου
τι είν' αγάπη αληθινή

πού να σε βρω τώρα καλή μου
ποιους στίχους κρύβει το μυαλό
έχασα κάθε αντοχή μου
να περιμένω απλά εδώ...

(οι στίχοι είναι του Γρηγόρη, φυσικά,
σιγά μην έγραφα εγώ κάτι τόσο ωραίο...)

1 σχόλιο:

Sofia είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.